This is my life

Sista veckan, Sista dagen.:) Jobbet är slut och snart har jag lönen i börsen.;)
Hoppar på bussen kl 19.15  till Östersund, Tåget till Sundsvall kl. 20.46 och sen tåget till Stockholm kl 05.08 imorgon bitti.:)
Det kommer finnas tårar och glädje. Helgen kommer bli en helg att minnas helt enkelt. Då det finns lite av både och!
Kommer iaf att vara pank, det är ett som är säkert..Men what the fuck, man lever bara en gång.;)
Man lever för dagen, En dag i sänder år efter år tills det en dag är slut. Som för allt här på jorden.
Vi lär ju se om jag tappar bort mig, för då kommer jag inte hem..så oroa er inte..X)
Kommer sakna mina träd..mina granar och alla skogtroll här hemma..;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0