Det går inte planera en sommar

Det har jag och Rosita kommit fram till, denna blev iaf inte som tänkt. Men inget säger att den inte kan bli bäst endå. Det har funnits moments redan som man sent kommer glömma och som har gjort sommaren till något fint.
Fler händelser kommer det bli! Sommaren har ju bara börjat. Nu alla sliter för att få ihop pengar eller åker iväg.
Vi som stannar kvar underhåller oss själv.. eller nåt.
Få tiden att gå. Få att tiden ska stanna. Det är både och det där, det går inte välja sida.
På Fredag blir det stockholm iallafall. Kommer bli svårt men det kommer behövas. VI behöver gå vidare. Jag hatar de orden, vet inte ens om jag kommer följa de orden själv. Men måste få skriva dem. Måste få dem ur mitt huvud. De ord som jag rätt ut kan säga, skrämmer mig! Jag är rädd för att glömma, rädd för skrattet som  kommer ur min mun, Rädd för att känna glädje! Jag sjunker igen, mitt leende slocknar!
Det är fel jag vet men det är svårt.. Försöker låta positiv, vara den starka. 
Stockholm på fredag...



                  Det är vad du är!<3

Kommentarer
Postat av: Rosita

Du har så rätt, vi har så rätt..

Man kan inte planera en sommar..

Men det kan bli bra ändå! <3

2010-06-27 @ 16:00:59
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0