en sten vid en sjö i en skog

Back in torps, Allting är som förut!

Solen skiner, kurser börjar avklaras och böcker lämnas in. Då man börjar känna att sommaren är här och man snart har lov..Den känslan gillar vi. Sommaren skall spenderas hemma och borta, här och där, hos dig och hos mig, även där jag inte vet ännu.. Men den kommer bli bra.:)
Ska ha girl talk hela nätterna, Solnedgångar, bad i ån, brunch, musik i öronen, moppe turer runt i byn dag som natt med mina tjejor..;) Så det kan ni boka in..
Nu har jag inte tid med minnen, det skall pluggas matte resten av kvällen så jag fixar sista provet i morgon. Sen fystest kl 7 imorgon på idrotten..(Y) Vi som trodde vi skulle få skippa det.xp
Sen helg, som jag kommer bli ganska toppen..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0