Midsommar







Vet inte hur jag ska uttrycka mig men Gla Midsommar. Känns som en helt vanlig fredag så det finns inte så mycket glädje i de orden. Men jag hoppas ni får det trevligt endå..:)
Under natten ska jag och Rosita ut på bus. Eftersom de flesta har dragit härifrån så får vi ju skapa något trevligt själva av denna Midsommar. Kanske den blir annurlunda och lever upp till att det faktiskt inte är någon vanlig fredag utan midommar.
Vädret är ju inget att hurra över! Tusentals knott och mygg, lider med Melina. Det går knappt vara ute.
Vi får skapa oss vår egen sol, och skina så vi skapar en underbar dag/kväll..;)
För nånting måste det ju bli..

Helt plöstligt har jag tårar i mina ögon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0