The happy ending for ous

Skolavslutning, Sommarlov, sol, vänner och familjen.
Det var sista dagen här på småbo idag. Flera medlemmar ur vår fina familj lämnar torpshammar för att åka hem.
Många farväl och glada miner då vi påminner varandra att vi ses snart igen.
Dagen har ju börjat bra också, vaknar 10min innan avslutningen ska börja. Det kändes ju bra, men som tur är skolan lite seg ibland. Vädret växlade från regn, hela veckan till Sol och värme idag. 
Det hela var fint, enkelt och bra. Behövs inte mer. 
Folk drog och kvar står vi, som lämnar småbo dagen efter alla andra. Vi är några stycken filurer och vi funderar vart vi ska sova inatt, har inte sovit i mitt rum, i min säng de senaste dagarna. Vilket har sina anledningar. Helgens händelser har fortfarande satt djupa sår, det har inte läkt men det går lättare.<3

Städat ur mitt rum btw, det är tomt och ekar. Väskor står ute i korridoren, väskor står på sängen. Mitt liv i c21 är nu slut. Vart det börjar nästa gång vet jag inte. Men det har helt klart varit en bra tid.  Imorgon drar man hem till sikås igen. Ett tag sen nu! Kan bli skönt, men vill inte åka.
Men det är sommarlov, så det går inte. Det är sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0