Back in the real life

Då var man hemma, hemma i sikås och mitt sportlov ska få börja. Utbildningen i Ånn var väldigt bra.
Har varit med "gänget"  och vi har haft vinterutbildning. Som ni kanske kan förstå så har det varit lite kallt alltså.
Vita blixten, bandvagn, tolkning, tältförlägning, snödräckt, mörkerglasögon, ljusraketer och kan även nämna att vi har sett på barnprogram.. Lärorikt och kul har det varit..:) Kul och jobbigt, på sitt sätt...
Ska nu njuta av lovet och ta en låång dusch och dra på mig härliiga kläder. Sen blir det nog upp och träffa mina brudar som jag inte har träffat på evigheter känns det som..
Ska bli härligt.
Ska dra mig tillbaka från datorn nu, är inte min mening att jag ska sitta här och låta kvällen gå. Inte än iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0