Come to An end

Flames to dust
Everythings good comes to an end

Det gör det.
Det mesta slutar så. Inte för att det direkt slutar men det känns så, Så man kan utrycka det. Vet inte hur jag ska göra det på något annat sätt.
Men det är 3 dagar kvar sen är det lov och det blir hem.  iaf bort härifrån för ett tag. Ska bli skönt, komma bort.
Men har insett att det oftast inte har blivit löst, blivit bättre när man kommer tillbaka. Man tänker så och tror, men det är inte så. Kanske för en tid men inte för alltid.
Det är livet.
Saknar hemma, saknar sikås. Saknar Mina sikås brudar.<3  det gör jag.
Men vi ser när vi träffas igen under lovet.:b
Hade börjar plugga, men faan. Ska sova. Sova bort kvällen. Eller ett tag iaf Det låter bra..(Y)

DAGENS glädje stund, CHAPLIN är och hälsar på..:D:D hittade honom på ellas golv imorse, haha vilken härlig syn. Inatt ska vi dricka tee..med honung..<3

Kommentarer
Postat av: Rosita

Saknar dig meeed! Men ja, ja funderar ju som sagt på å ringa dig nån dag, ta igen dissen jag gav dig i lördags. HAHAHHAHA! :D



Snart ses vi å, kalasasjävlabra och det sista, med Chaplin, underbart Sara. :D <3

2010-03-02 @ 18:10:54
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0