Det är så Tyst

Så då var man äntligen hemma.
Det känns bra, men igentligen finns det inte så mycket att göra när man kommer hem. Man liksom är bara hemma, sen känns det som vanligt. Som att man aldrig varit borta..
Men iaf, har ju världens gulligaste bror..^^ Han har flera gånger sagt att han saknat mig och sen har han köpt New Moon till mig på dvd. How Cute is that? hehe, lite roligt var det iiallafall..:) Och det visar att jag faktiskt saknar min familj, alla skämt och positiva saker. Glad att jag har en sån familj.
Ska även börja läsa sista Vargbröder boken nu, sen plugga under lovet. Kul, men såklart ska det hinnas med massor av glädje stunder oxå..:)
Men ska snart ta och  krypa ner i MIN nybäddade säng. Så ska inte sitta här så värst länge till.;)


Det väcker tankar, Det väcker känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0