Det är vår, Det är varmt

Inte många personer idag på skolan, under förmiddagen var vi inte mer än 10 pers.:P Man blir förvånad när vi nästan är hel klass. Det är sant.! Det är ganska lustigt faktiskt, det brukar alltid vara någon borta. Men iaf, spanska prov idag, det gick hyffsat tror jag, Hade ingen Ella att titta av när det gällde hörförståelse delen så vi får se hur många rätt jag hade där..x)
Sen flöt dagen på, Den lugnaste lunchen jag varit med om hade vi. Jag , Emma och adrian var anntingen väldigt tidiga eller så var alla andra ovanligt sena?? aja, härligt tyst för en gång skull, man behövde inte skrika för att göra sig hörd.. Dagen har nu gått över till kvälls tid, men än är det ljust ute. Vilket är skönt.
Dyk teorin startade idag, fått en big bok som vi ska läsa på lovet och vvet ni vad..? Efter lovet är det prov..-.-
Vi kommer ha 3 stora prov den veckan! Det kommer ju inte gå så bra känns det som, Naturkunskap, geografi och uppskrivnings provet för dykcertifikat. Yeaahe, kommer bli kul att vara hemma och plugga till det.
Och om man förlorar boken, då kostar det 1000 kr om man ska ha en ny, alltså vågar ma ens ta hem den är ju frågan..:s
Dagens lyckopunkt, tappade mina glas= glas och mugg, i golvet. Krasch sa det så klart. Hur lyckas man, men orkar inte be om nya nu så snor ellas så jag kan drick te iallafall..För ella, jag har dina nycklar,
Så jag lånar det av dig..:P<3
Nej, ska försöka göra något vettigt var tanken. Så jag kan bli av med det..Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0