Hallelujah?

Så det efterlängtade lovet är här. Känns skönt, men konstigt. Kommer typ inte ha något vidare lov, får se om man ens kommr tillbaka till skolan utvilad. Ska till Ånn imorgon på vinterutbildning med FVRM, känner mig väldigt opepp för det just nu. Kommer inte orka med, men kämpa på gör man.Tills det helt enkelt inte går längre, men när det är vet man aldrig.
Lyckad dag vettja, när jag 10 min innan tåget skulle gå, hade jag tänkt ta ut pengar till biljett. Vilket så klart inte går. Hade tydligen inga pengar.! Inga pengar på telefonen heller så kan ju inte ringa å berätta tt jag är pank och inte tar mig hem. Men som sagt så har jag sara, en alldeles underbar Annika som alltid finns där och fixar.;D<3
Hon lånar mig såklart och man sitter på ett fullsatt tåg i värmen. Mitt humör är ju nu på topp.
Men men, fixade sig med pengar och nu sitter jag hemma i sikås, i vardagsrummet för mig själv. Vet inte vart alla tog vägen men det blev väldigt tyst.:P En katt som ligger på golvet har jag dock som sällskap.
Well, funderar på att gå och lägga mig så man stiger upp imorgon.-.-
Och vet ni vad?
JAG har planer på Torsdag..;)<3
 
              

                                     I´m not missing you! I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0