Jag har varit där förut

Vet inte vad jag vill få ut av detta inlägg. Dom senaste jag har skrivit innehåller bara klag och negativa saker från min sida. Det känns väl lättare på något sätt att skriva än att prata när det egentligen är tvärtom på samma gång. Ändå kommer inga ord fram.
Vet inte hur jag ska skriva det jag vill komma fram till.
Vilket leder till att det är tyst, det stannar där, jag håller det för mig själv. Det känns bättre då anntar jag.
Så får det sluta.
På fredag är det hem!!! Vet inte hur många gånger jag har tjatat om det men fler kommer det bli.
Har sovit bort ännu en kväll, det känns bra. Man slipper ha något att göra, slipper ha något att tänka, man slipper ha något att säga..
Melissa Horn på låg volym spelas, passar perfekt..
Är inte trött, vill inte sova. Men kommer göra det om jag vandrar tillbaka till mitt rum. Det finns annat att göra, som ska göras men som jag inte orkar.
Men ska iallafall upp kl 7 imorgon, idrott. "leka" i snön. Det lät lockande just nu..
Men anntar att jag drygar ut tiden genom att sitta här, men hur ofta gör man det man borde?

 
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0