Mars

Ingen bra dag. Vet inte varför, men är sur och allmänt dryg. Vet inte riktigt vad jag är irriterad på heller, allt eller ingenting? På mig själv eller på nån annan? Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vet inte.
Antingen kommer jag på det, eller så vet jag det redan.

Ska ha geografi snart, får väl tillbaka proven. Borde få mvg för att jag ritade så fiina fiskar på det som var kvar av papperet..:P
Det är första mars idag, vilket betyder att vi har gått två månader efter jul. Det känns som det var länge sen!
Får även pengar, vilket passar eftersom vi nog ska till sundsvall. Har inte någon lust egentligen, för kommer komma hem efter kl. 12 inatt.. Men vi ser väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0