My pain, My tears

 Dagen har spenderats på stan, alltså i östersund. Varit marknad. Var inte tänk att man skulle dit men blev så endå. Tittat på saker. Men när man är pank så går det inte göra så mycket.
Men har köpt munkar med bror, stött på Annika och käkat på Kina med familjen, det brukar vi inte göra. Vilket var trevligt. Har nu nästan lärt mig äta med pinnar(Y)
Dagen har flytit på alltså.
Men har nu kommit fram till att jag har en del plugg att göra. Fan säger jag, det kändes så skönt att vara hemma och ta det lungt. Så har man massa skolarbete att göra. Det förstör ens lov..-.-
Får se hur, var, när det sker....
Det ska snart få bli sängen, har sovit för lite känner jag. Sova är bra och det gillas. Jämt när man vaknar så längtar man tills dagen är slut och att man snart ska få gå och lägga sig igen.


trööööt face..x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0