No time to think, my turn to go

Har haft en så jävla fucking huvudvärk! efter att ha tränat lite fotboll blev det inte bättre, ledde bara till att jag fick ont i ryggen och illamående. Har tagit en alvedon och ska nu försvinna in i dimman.. Ses där??
Har ingen aning, vet inte vad jag ska tro. Som vanligt.. Det är svårt men endå så lätt. Man har så många runt en men endå ingen nära.
Nu ska jag sluta snacka om mina tankar och känslor. Det mesta har kommit ut nu, resten får vara kvar i min redan   överarbetade hjärna.
Lite klag, mina fucking knän blir inte bättre, vet inte vad som är felet. Kan ju inte sova eller gå normalt efter att ha suttit still för länge. Men men , nån dag brister det väl. Som det mesta...
Blir bara mer och mer plugg, jo va fan det är lov om en vecka men då ska man såklart slänga in flera prov innan dess.!
Så, nu har jag fått sagt mitt.. Nu är vi glada och tänker på alla underbara människor som finns..:D
Fast nej, ska soova ju. ^^^ska tänka på er iallafall.. lovar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0