Take you away

But nothing ever happens, and I wounder.

Det känns inte som det är lov. Hatar det, det är ju lov man har.Hatar när känslan inte är med, När känslan är nån annan än vad som är.
Det är väl som jag har sagt förut, det har med tiden att göra. Man hinner inte med. Skalet som är med medans själen halkar efter.
Tiden rinner iväg, Tiden flyger iväg. Hur man nu vill beskriva det.
Jag vet inte längre. Det har blivit en alltför använd mening. Men ibland gillar man ju att upprepa sig.
Men snart ska darling Rosita komma hit till mig..^^ Vi ska myysa och ha en alldeles underbart trevlig fredag..har jag bestämt.;) vare sig hon vill eller inte. Men ska ta och baka en kladdkaka tills hon kommer.. tjao..


I´m watching you

Kommentarer
Postat av: Rosita

Det var mysigt igår Sara, tack för det vännen! :D <3

2010-03-13 @ 18:12:27
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0