This is my life my friend

Helt okej låt tycker jag.
Har glott lite på melodifestivalen alltså, och får inte sno jonas dator längre. Så ingen msn, jag som hade börjat vänja mig..
Idag har man inte gjort nånting typ av det man skulle, behövde. Jag skulle ha pluggat, men har jag gjort det? nej, inte direkt. Ttyp allt kvar. Att det ska vara så svårt. Att få nånting gjort nu för tiden. Blir väl att sitta imorgon och stressa för att få det klart. (Y)
Men ska försöka göra något ikväll, då har jag ju något att fördriva tiden med. För lär bli en låång  och tråkig kväll.
Imorgon blir det småbo, känns som det inte var länge sen man lämnade det stället. Vet inte hur jag känner för att åka tillbaka. Om det ska bli skönt eller om det kommer kännas pest. Lite av både och kanske?
Man som har börjat vänja sig att vara hemma och ta det lungt.  Men är ju bara tre veckor tills påsk så det är väl lungt. Känns ju bra, har inga pengar. Så man kommer inte kunna hitta på något typ. Mat klarar man sig alltid utan. Det brukar alltid fixa sig, men man kan inte åka nånstans, roa sig på olika vis. Det mesta kostar..
Men det är livet..
Ska nu njuta av en kväll hemma och dagen imorgon. Sen får vi se hur det förändras..!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

på påsklovet ska vi va med varann så jävla mycket att vi blir less! <3

2010-03-13 @ 22:58:11
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0