Vill jag träffa dig?

Pengar försvinner fortare än man tror, for till sundsvall. Handlade ingen onödigt så men nu är jag pank..(Y)
Kan man ju iaf inte köpa något ovettigt.
Fick ett sånt där trevligt telefonsamtal hemifrån av min kära bror Olle, han frågar vad jag gör och sedan vilket språk jag tycker han ska välja i högstadiet.. Fan vad tiden går snabbt.  Men sånna samtal tackar man inte nej till i onödan, älskar min lilla bror..^^
Det mest av kvällen har spenderats i A-salen med gameande grabbar och starwars på stor skärmen. Första och hela andra och nu rullar tredje. Men har inte orken att sitta kvar och glo för stunden. För trött. För trött.



Hittar man en keps på bordet snor man den såklart^^


Kommentarer
Postat av: Lovisa

cool_chey där då :D(Y)

va fick du honom att välja då? ;)

2010-03-27 @ 19:26:10
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0