A final storm

2 Maj, Hoppas det är som de flesta säger. Att nu vid månadsskiftet kommer bättre tider. Det hoppas vi på iallafall, man får se till att gå in med ett bra humör och positiv attityd. Det kan ju inte bli sämre än vad det redan är.
Ska se till att få med mig folket in i denna nya, bättre tid. Man lämnar ingen kvar i det som var. Speciellt inte som det har varit nu.
Lämna det förflutna bakom dig, det går iaf försöka.

Ännu en söndag. Ännu en dag med ingenting. Mycket som borde göras men inget man orkar. Ska försöka tvätta, men när man hamnar nere i tvättstugan och startat första tvätten det vet man aldrig. Har hela kvällen på mig. Typ
Sitter nog kvar i ellas soffa där jag bott ett tag nu.^^  Känns enklare, man slipper ta tag i något, Göra något.
Ibland är det bra att göra absolut ingenting, där avslutar jag mitt inlägg. Orkar inte skriva längre heller. Ska fortsätta med dagens aktiviteter, Ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0