Can you all

Tillbaka nere på Småbo igen då efter några dagars utbildning i Östersunds skogar. Tältförläggning, eldvakt, sena kvällar och tidiga mornar, Vandring i både ur och skur. Vet inte vad jag ska säga om det, om det har varit dåligt eller bra. Det har både funnits dåliga och jobbiga stunder men endå bra och roliga.
Men kan ju säga att jag har en aning ont i fötterna, får se till att ta hand om de två stackarna ordentligt nu. haha
Tror också att jag fortfarande lider av fuktskador. Vädret har ju somsagt inte varit det bästa att vistas ute i.
Känns iallafall bra så här efteråt, att man kämpande vidare på vägarna. Jobbigt såklart men KUL.
Träffat nytt folk och nya befäl. En av de bättre kurser faktiskt.
Ja, sitter nu på rummet. Är trött och efter ha sovit allt för lite så vill jag bara krypa ner i sängen men har man tvätt tid så har man. Ska försöka slänga in en maskin till hade jag tänkt Sen ger jag upp på den fronten.
Sen måste jag fundera på om jag ska göra en tripp hem innan sommarlovet...
Som avslut: Det var skönt att komma bort, träffa den "tredje  familjen". :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0