Det finns inget att säga

                 
    

Skööönt att sova i en säng! I sin säng!
Morgonen hade varit perfekt om inte mina fina vänner till grannar väsnas så fort dom öppnar dörren, kunde ha sovit en timme längre. Men ska inte klaga tog mig upp och åt frukost med Annikaa..(Y)
En lektion har vi haft idag, + nationella i engelska nu förer lunch. Sista delen kvar nu. Så det har varit ganska chill. Naturarna har dragit till Norge så det kommer vara ganska tomt. Både positivt ocg negativt!
Är fortfarande trött och har ont i mina fötter och knän. Det känns ju väldans bra just nu. Men man får hålla humöret uppe endå. Fast går inte så bra, det värstaste som kan hända har hänt, jag ska tvätta och mitt tvätt medel är snart slut! Världen är emot mig..:O

Och en sak, Är Glad för dig vännen :D<3



                                vi bara går och går




Kommentarer
Postat av: Rosita

Kom hem innan sommarlovet Sara! <3

2010-05-17 @ 17:51:45
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lovisa

håller helt klart med rosita! :)

tack darliing <33

2010-05-18 @ 23:19:35
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0