Jag gav upp för länge sen

Det händer mycket men endå inget. Dagarna bara går och går, dom ser nästan likadana ut.
Och jag vet fortfarande inte!
Det mesta är som det brukar då.

Sb1a hade S100 fystest igår, shiiit säger jag.  men vi ska peppa och klara det vi med..;)
jag, sandra och annika fick för oss att prova gå sträckan man ska bära med 20kg packning på 45 min.  Ingen barnlek, det är bara att gå och gå. Vi klarde det på 39.46 min. Vilket är bra, nu vet vi ju att vi kan klara det. Nu ska det bara göras om nästa vecka när vi har det.(Y) Har skavsår som bara den..:P
Sedan drog vi ut och sprang också, till backe beach och tillbaka med lite fys nere på bryggan inräknad. Ett bad hann vi också med där nere. Duktiga vi.. Sen en god och riktig middag. En bra dag.(Y)
Några avsnitt av OC gjorde sendan kvällen perfekt..;)haha
Härligt väder, dock ingen sol men det är varmt en då. Men har dragit på mig en förskylning. Halstabletter måste in köpas.!Sen vet jag inte om jag ska dra hem i helgen eller inte.. Kan komma på flera annledningar till att göra det men vet inte om jag orkar....

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0