Last year

Taking its toll and I'm leaving without you

Hemma i sikås, var ett tag sen. Saker har förändrats, min bild har blivit annurlunda. Det ser inte ut som det en gång gjorde. De kapar träd hit och dit, Gillade denna by som nästan höll på att växa igen enligt dom. Det har alltid varit så och det har alltid varit hemma för mig. Skog, skog och skog. Inte för att det har försvunnit så mkt men det är på ett sådant ställe där det syns. Som känns. Borde inte klaga på det, det är väl bättre men jag är ju uppvuxen med skogen här i byn..;)Det blir nog bättre när man vant sig anntr jag..:P
Jag känner att jag har otroligt mycket att skriva om när jag sitter och beklagar mig över skogen i byn. Det är något fel på mig när det har gått så långt..x)
Illa illa
Spelat träningsmatch idag med laget. Kändes awesome, det var på tiden. Får se till och åka hem lite oftare och träna bara..x)
Men det är lördag kväll. Ska inte tillbringa den här. Ska dra iväg och ta en liten kvälls tur på hästen.(Y)


 We will be friends forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0