Leadership

A leader is one who knows the way, Goes the way And Showes the way

Ledig Tisdag.
Det har varit sundsvall med Ella och Annika, pank nu, pappa har dock  fyllt på, när vi skulle åka därifrån. Men tror jag ska låtsas att jag har slut på pengar, då kanske det räcker lite längre. Men vet inte vad jag gör, vad jag änvänder pengarna till. De försvinner ju nästan lika fort som de kom.
Sol och regn sol och regn. Vädret har ändrats hela dagen. Men man kan inte annat  än le när man sitter vid fönsterplatsen på tåget. Grönt gräs gröna träd och skinade sol. Kändes som alla problem var ur världen, som att jag var den lyckligaste människan i världen.
Lite sol kan göra mycket.:)
Har skjuit upp pluggandet, vilket gör att jag nu måste sitta uppe ett tag till och plugga till spanska provet imorgon. Även att vi har geografi redvisning imorgon. All skit gör mig på dåligt humör. Så förlåt, jag kan inte hindra mig själv ibland när jag väl öppnar munnen.
Meen nybäddad säng och borstade tänder ska jag öppna boken och sova..Snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0