Let´s Go

Ett irriterande ljud från min grannes dator, Ella kan nämligen inte sluta spela och spelets ljud upprepar sig hela tiden om och om igen! Let´s Go Let´s Go Let´s Go              ;)
Gillar dig endå..

Men somsagt, jag hamnade aldrig på tåget som skulle ta mig hem. Det som skulle bli ett spontant besök ungefär i 24 timmar. Ändrade planer kan man ju säga. Har ingen lust att vara här, men vet innerst inne att jag inte hade haft nån lust att åka hem heller. Men hellre det när man är här och hellre här  när man är hemma.
Men hade ju ställ in mig på det så är väl därför, så regnar det och är grått ute man kan inte bli annat än depp.
Ska iaf dyka imorgon då. Nu ska det fan gå och jag ska ha det där certet!
Kommer visserligen få stå och vänta tills de andra är klara men då slipper jag ju ta på mig den behagliga torrdräkten och frysa lika mycket som de andra..^^ Man får liksom se det från den ljusa sidan.:P
Men så klart finns det nackdelar. Har glömt  militär kängorna hemma, duktigt säger jag! Men får springa runt i skolkängorna, vilket kommer leda till lite skavsår gissar jag på och lite skäll från korpralen..Wieee, men man får ta allt med en nypa salt...

                     You are the strength, that keeps me walking.
                     You are the hope, that keeps me trusting.
                     You are the light, to my soul.
                     You are my purpose, you're everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0