Ni vill veta, men hur jag än förklarar så kommer ni inte förstå!

Det är sant, jag kan inte förklara så att ni ska förstå. Jag kan berätta men ni kommer inte förstå de ord jag säger. De personer jag beskriver. Själva känslan i det hela. Därför håller jag tyst, det är min glädje och jag kan inte tvinga er eller få er att dela den med mig..

Börjar lektionen om en halvtimme, Matte... Men en sak är bra, jag fick VG- på förra provet. Vilket är överraskande..:P Men det känns skönt att det går bra. Och en annan sak är bra, eller det beror ju på hur man ser det men att kliva upp och ha fys kl 7 på en torsdag morgon i skogen med c. 10 pers från klassen is (Y) haha.
Man vaknade ju till iaf, och att man inte har naturkunskap gör att man både hinner med en lång dusch och frukost.
Sitter och dricker min yoghurt som måste ta slut för idag åker jag Hem. Hem till sikås där uppe i jämtlands skogar. Ska hem och leka bonde ihelgen. Man har ju saknat det lite..;) Det ska alltså bli nice.
Väskan är halft packad, pengar är fixade nu är det bara att vänta på att dagen ska ta slut.

Spenderade kvällen i sundsvall igår med Annika. Det blev vandring i sundsvall, Ben and jerrys, shopping, sola och såklart vackra donken innan tåget gick hem halv 12..
Nu har jag inget mer att skriva, vill inte, orkar inte.

             Happyface....Typ


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hade glömt ur söt du är! ;)

2010-05-06 @ 10:23:42
URL: http://egosumronjaosterud.blogg.se/
Postat av: Rosita

Haha älskar Ronjas kommentar!



I helgen ses vi och det kommer bli så bra så bra!

<3

2010-05-06 @ 18:12:51
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0