Planera är inget för oss

Är stolt över de som sa det, att köra på en spontan plan och bara dra. Ingen aning om vart eller hur, packa väskan och dra! Låter fint i mina öron just nu.;) Inte ha någon aning, låta dagen visa vart man hamnar. Vart man står vi slutet..

Gårdagen var awesome, även om det var en söndag var kvällen bättre en hela helgen.  Det är så det ska gå till, så det ska vara. Det är den stämningen vi vill ha, som vi har saknat här ett tag. 
Ja, kvällen var bra helt enkelt. Love to the folks..;)
Sen var det dock lite svårt att ta sig upp men det gick och som tur var en lektion inställd så man fick sova lite till. Det tackar man inte nej till.  En annan sak som jag heller inte skulle tacka nej till var en sväng till fiina lilla underbara sikås med mina fina sööta vänner i..^^ Ett snack med er behöves.(Y)
Men somsagt, ska se vart dagen leder mig, hur den slutar och vart jag står...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0