Tänk så enkelt!

Tillbaks på småbo efter en helg hemma, mysigt värre att åka tåg, vandra upp för dödarbacken med packning för att sedan slänga in det på rummet.(Y)
Aja, tilbaks iaf och det är skönt på sitt sätt. Det ska bli sängen snart. Tror det kan behövas.
Har börjat fundera på Rositas ord om berg- och dalbana. Ordens inebörd har min hjärna sugit åt sig och det förklarar en hel del. Det får mig att förstå varför till en hel del. Inget positivt, inget negativt. Både och?
Jag vet inte, är här nu så jag har ju en väldans tid att fundera på det. Se hur det går, hur det utvecklas..

Kommentarer
Postat av: Rosita

<3

2010-05-10 @ 10:46:20
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0