Tiden min vän

Då var valborg över, tyckte dock att det kändes som en helt vanlig helg här på småbo. Inte för att man klagar då, vädret var piss och som jag sa så är denna bara en helg som alla andra. VI börjar få för många likadana!
Men folket är beest som alltid.(Y)
1 maj. Inte många veckor och dagar kvar nu tills vi slutar. Vart tog tiden vägen? Har vi kastat bort den eller är det så att den bara har flygit iväg för oss?
Jag använder ett allt för använt ord, Jag vet inte. Det har ingen Mening eller vad man nu vill kalla det, bara den där enkla frasen som inte ger en svar, som genomlyser ens osäkerhet.
Men ska nu dra nytta av tiden, genom att inte sitta här.. Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0