Vänner är som stjälar, man ser dom inte men man vet att dom alltid finns där

Dagens sanning, sagt av Tommy.

Ännu en dag av S-100 med joe från colombia är avklarad. Sista teori passet och imorgon blir det fys test för hela bunten..Tror jag är först ut, ibland är det negativt att heta andersson i efternamn. Har varit först med det mesta under min skolgång jag..
men det ska nog gå bra, man får peppa innan så ska vi fixa det..;) Då kanske jag även får minst åskådare.(Y)
Nu är det plugg som står på schemat, och det skall göras.. Iaf en del..
Det är inte lätt när det är svårt........
Finns mycket att säga men inget av det som kommer över mina läppar, jag stänger det inne!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Dagens sanning?

Vet inte jag :o

2010-05-25 @ 18:47:02
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: En som vet

Joe är från Canada, provinsen British Columbia...En viss skillnad...

2010-05-27 @ 07:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0