Var den du är

Okej Rosita, inte dagens sanning då, men dagens citat..;)
-Vet inte vem jag ska va. - var den du är, du kan inte vara nån annan! Sagt av Annika idag, så sant ju..

Vaknade med ångest i magen idag. Nervös inför testen! Svårt nog att få i sig frukost. Mitt humör gick från pepp till botten, ena sekunden var man den glada och positiva men i nästa den som var negativ och oroade sig.
Men se, jag fixade det. Som alla andra underbara i Sp1b Gjorde..;)<3
Gången gick bra, klart det är jobbigt men det gick bra. Hade en perfekt ryggsäck och tejpade fötter.  Det var bara att köra.
Senare var det att bära pumpen(26kg), slangarna(10kg på varje arm) och sist dra den 50kg tunga vatten fyllda slangen. Vi är helt enkelt bäst..;) Allt detta på under 4.10..
Nu bär man nöjt har duschat känner man hur trött och sliten man är. Två feta vatten fyllda blåsor på hälarna, som blev till under plåstren.(Y) Och blåmärken på låren efter pumpen. Fin fint det här.
Men är stolt, över mig, över er, Över oss..:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0