dry your crying eyes, how can I explain the fear you feel inside

Tiden som går så sakta
Tiden som läker sår
Tiden som sägs fixa allt,
att allt blir bättre!

Nu står vi här
5 månader.
Är det en lång tid?
Hur mycket tid ska man ge?
Det har ju fortfarande inte sjunkit in
Det känns som jag fortfarande inte har förstått
Som det har hänt
dagen för 5 månader

Wrap me in a bolt of lightning
Send me on my way still smiling
Maybe that's the way I should go,
Straight into the mouth of the unknown

I left the spare key on the table
Never really thought I'd be able to say
I merely visit on the weekends
I lost my whole life and a dear friend

But nothing really lasts forever
I had to make a choice that was not mine,
I had to say goodbye for the last time

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0