I will take you there




Det är inte hunden som ätit mina läxor





Ja, det var så det gick med den pluggningen idag. Katten tycker heller inte om boken. Så vad kan man göra för om jag tolkar henne rätt så är det förbjudet att öppna boken :P Och att läsa uppgifterna på papperet är ingen mening. Jag lyssnar på min katt jag ^^

Även att jag igår fick vaccinera min katt hos vetrinären. Min första spruta. Det är bra att man skryter lite med att man går en räddningstjänt skola med inriktingar inom sjukvården. Fick även vara med under operationen. En bra början är det ju. ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ååå, finkatta!

2010-11-20 @ 16:42:44
Postat av: Lovisa

hahaha sötalice :'D

jojäävlar du saris, du kommer bli värsta proffset ;);)<3

2010-11-20 @ 17:30:54
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0