Sitter vi här igen och igen och igen

Tillbaka till verkligheten och vidare!
Skönt att slippa lite jobbig vardag och bara dra ut i skogen med militären. Träffa en del av ens vänner som man bara ser och umgås med under sånna här kurser. Att stå där ute tillsammans där man inte vänder någon ryggen utan hjälps åt och ser till så alla är med. Håll koll på dina kamrater! För man är ett team, ingen är utanför.
Sen har ju alla sitt eget ansvar som i verkliga livet men man ser också till så att andra tar och har sitt eget ansvar med sig. Både dåliga och bra.
Färdig pratat. Det mesta av det vet ni, hoppas jag. 
Det har varit en bra och slitsam helg. Så det ska va! Nu ska jag se till å busa med sikås egna flikkor resten av lovet. Fast sen har vi ju en massa plugg också som jag inte har gjort som måste bli klart. Sen vill jag ha en massa tid till å va hemma också, bara va. Så där som kan vara skönt ibland.
Som nu, sitter med katten i tröjan och myser. Mörkret börjar falla och marken är fläckvis vit.
En härlig tid.
Med ljus och te har vi framför oss. Ohjaa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0