I will fall

Sjukt långa dagar och sena kvällar!
Är helt slut varje kväll men jag vet att jag har massor att göra endå. Som måste göras men som man inte orkar med!
Hur länge kommer jag orka, när kommer jag falla?
Jag får leva med det.
Får göra det om två dagar, det är de helger är till för. vila,sova och ta igen!
Även att jag nyss fick reda på från min bror att katten är hemma igen :)
Det kanske gör att jag orkar, iallafall för ikväll! En sån där liten sak som kan förändra mycket för en.
Om du förstå vad jag menar? Tror du förstår om du själv har upplevt det.
Ska kämpa på, vi ska kämpa!


Jag vill ha en kramis <3

Kommentarer
Postat av: Rosita

Kram <3

2010-10-07 @ 16:28:22
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0