Run Free

Läser sånt som Pneumonia, Hyponatremia, Flaichest, spine injuries! Och läser ord som jag inte förstår, Cervical, Thoracic, Lumbar? De sitter i ryggen och är namn på de olika kotorna. Ja det finns 33 stycken. Men känner jag mig smart nu? Jag vet inte, mina ögon svider och det jag läser låter inte begripligt. Men har inte läst tillräckligt, men kommer det ens fastna? Kommer jag kunna svara på alla de 100 frågor imorgon bitti? Kommer jag klara av att ha ungefär 80 % rätt? Kommer jag ha gjort nog för att bli godkänd? För att få det där certet i handen med en underskrift att jag har klarat av det?
Igentligen är det bara ett namn på ett plastkort. Är det något att ha? Jo klart. Jag ska ha det där viktiga plastkortet i min hand imogon! Eller vi hoppas det iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0