Två veckors slit är nu över

Äntligen är kursen klar! kommer kännas skönt, vi kommer ha lite fritid. För mycket fritid kanske.
Jag har iaf det där kortet i min hand nu! Som i sjävlaverket var utav pappar! It  feels good.
Jag kan sluta oroa mig.
Nu är det bara att ta igen tre veckors skol arbete. Så den där fritiden blir det nog inte så  mycket av.
Men känns skönt iallfall att nu vara en Wilderness Frist Responder om du nu får problem räddar jag dig.
Vart du än är, så kommer jag! <3
Sitter hemma i Sikås. Underbara lilla tysta sikås. En stund för mig själv. En stund att bara tänka på sig själv. i en minut eller två. För imorgon ska den lilla bonden upp å klippa får! kan bli kul, sen ska det fixas en massa. Säkert. Ska titta till katten, de tre katterna faktiskt. Mina små söta saker som utgör det där lilla tomrummet, Man är aldrig ensam. för jag känner mig ensam


 ensam på olika sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0