Twisted way for me

Vägen delar sig i två.
Vilken väg ska man gå?
Vilken väg är rätt?
Vilken väg kommer leda dit jag vill?
Vad vill jag?

Känner mig lite klyven, inte vet jag om det är bra eller dåligt. Men jag anntar att det är ett steg man måste ta för att få veta om det kommer bli bra. Som man måste ta för att få veta, ta för att få en förändring eftersom man har trötnat?
Jag vill ha lov! Jag vill  ha tid för mig själv. Där jag endast har mig själv att ta hand om och inte bry mig om andras beskymmer. Där jag kan ge mig den tid jag behöver. Hemma. För en stund.
Inte för att jag skulle vilja byta, jag vill vara där för mina vänner. Jag vill ha deras beskymmer och problem på mina axlar, så jag kan bära lite av deras tyngder. Men ibland måste man ta en paus och andas ut. Ta hand om sig själv!

Ibland gör man rätt ibland gör man fel!



Det bli inte riktigt alltid som man tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0