Bort från dig

Tomorrow drar folket till Norge.
Hela Sp2 drar till Norge. Skolan kommer bli tom och tråkig helt klart.;)
Blir borta i en vecka och det kommer bli en massa bus och spring där borta. Vandring, dyka är nåt vi iallafall vet att vi ska göra. Nån direkt information har vi ju inte fått så vi drar ovetande ut på äventyr i de norska fjällen eller vart vi nu tar vägen!
Men det kan bli kul..

Har även fått reda på att min telefon är stulen. Kul att de båda man frågat har nekat och veta att nån av dem ljuger. Fast visste väl redan innan att den som tog den inte skulle säga rätt ut att det var jag! Blir lite smått förbannad på det där. Men finns ju inte direkt något att göra. Så efter tre veckor får jag leva med min gamla tegelsten igen!
Gillar mitt liv (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0