Children cry, children want to fly

Siitter hemma i ljuva jämtland igen. Always wounderful, men det känns som man inte direkt hinner göra någonting.!
Var till ström igår, väldigt trevligt må jag säga. Nytt folk som jag hade kunnat lärat känna om jag börjat på hjalmar ist för AWPE, inte för att jag ångrar mitt val! Men kul att träffa mina kompisars polare som man aldrig vet vem det är när de pratar om personer i ström.;) Älskar min bror ännu mer nu också. (Y)
Kvällen slutade med inga pengar på telefonen och en tidig bilfärd hem.
Så nu får jag väl njuta av tiden hemma.^^
Har tagit hem hästen som nu trampar runt utanför fönstret och är missnöjd över sällskapet.
Jag är inte iaf, ikväll blire att ta moppen up i byn och vara "nyttig". Låter riktigt trevligt tycker jag.
Nu vart det ett sånt här tråkigt inlägg om vad som har hänt och vad som kommer att ske. Så nu slutar jag skriva om detta tråkiga som ska vara mitt liv!


saknar sommar lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0