Hard to let you go

Trodde inte att det skulle vara så svårt. Trodde inte att det skulle vara så svårt att låta dig gå!
Efter all den tid har du varit där. Jämt när jag har kommit hem har du varit där. Jag har alltid vetat att du är där.
Trodde inte att det skulle vara så svårt!
Alla de minnen jag har med dig. Allt du lärt mig. Du som har förstått men inte dömt. Du som har fått stått ut med alla mina humör. Är nu inte längre där.
Jag vet att du får det väldigt bra i ditt nya hem. Men det svider att jag vet att jag inte hade kunnat/gjorde det bättre för dig för längesen.
Men jag anntar att jag inte ville låta dig gå. Inse.Förstå.Tänka.
Men jag lever med tanken på att du var lycklig. Att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig!
Jag kommer sakna all vår tid, alla våra stunder jag tillbringat med dig. Bra el dåligt!
Du får det bra. Du stod mig nära. Varför inser man allting försent.
Jag kommer sakna dig min vän. <3

Trodde inte att det skulle vara så svårt att låta dig gå!

<3






















                                        
Trodde inte att det skulle vara så svårt att låta dig gå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3

2010-09-19 @ 14:34:22
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0