Jumping al around!



Då sitter man här igen.
Igen, igen och igen. Gör man några framsteg? kommer man längre fram? Hur många steg måste man ta innan man står där man vill?

????
Everything is up side down?

Vad vet jag!

Skolan är seg, lyssna på vad jag säger. Den är seg.:P
Nu känns det så där igen, att igenting händer utan att man gör samma saker om och om igen. Vaknar, lektioner, sluta,sova, vakna....osv.
Men några roliga stunder är instoppade i detta liv.:)
Som sagt så har jag inget vettigt att skriva. Som du ser, så varför?


Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha ja, det räckte! Jag vågade :)

Men förgäves tyvärr, det blev inte som jag trodde.. men det är okej! :) <3

2010-09-16 @ 21:25:33
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0