Working hard for this

Så som snön försvinner försvinner jag
Försvinner den fasad jag byggt upp
byggt upp för att skydda mig ifrån
dig



Tycker inte om linserna riktigt. Känns verkligen inte som jag, som den jag varti dom senaste 3-4 åren.. Jag kan ju inte gå och bli en helt ny människa och kasta bort det jag byggt upp! eller? Får se hur det löser sig. Och att lära sig köra bil och köra rätt så känner man sig ju närmre dom där vuxen åren. Vill inte bli 18 just nu... Kändes ju bara jobbigt. Att växa upp, nej det vill jag inte riktigt. Allt känns så enkelt när man är "liten" och kan skylla på lite allt möjligt. Varför gå in i vuxen världen och vara som alla andra är. Göra som alla andra gör.
Hmm, gillar ju filmen Peter Pan. Ska kanske göra som dom? fly till landet ingenstans. Nån som visar vägen??
If I only could


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0