Adiemus

Har gått och blivit sjuk. Tror det är "första" gången jag sjukanmält mig också. Men faktsikt skönt att slippa gå i skolan när alla andra måste ^^ Dock missar jag ju profilen, Kemdyk vilket jag inte gillar.
Magsjuka har jag drabbats av. Så jag sitter på mitt rum och lever på Vatten sen igår och nu till frukost hittade jag en påse med Kryptoniter, inte för att jag vet om de är bra att äta men är lite hungrig.
Har alltid tänkt vad skönt det ska vara att vara sjuk och slippa gå i skolan men fett vad drygt det är att sitta på rummet hela tiden, trodde det skulle vara kul för då skulle man få tid att göra allt. Men har redan sett på film, har redan spelat The Sims 2 och någe tråkigt plugg orkar jag inte med. So what to do? Håller mig isolerad så får nöja mig med Facebook. Det är otroligt fint väder idag iallafall, njuter av det med ett öppet fönster. Fast det kansek inte är så bra det heller när man är sjuk. Jag är inte så bra på det här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0