Don´t stop believin

Fortsätt att tro! Det håller dig vid liv!

Starka ord min vän, men lite sanning i dem finns det allt.
Tiden flyger förbi, helgen är nu slut. Den hade ju nyss börjat?? Den har iallafallvarit intressant, man har varit på andra ställen en småbo. Fast endå inte några nya ställen. Fast det har väl varit bra det också på sitt sätt.
Söndag, har nyss lämnat sängen (15.37) efter att ha sett En film och ett avsnitt av Merlin. Dagen är väl snart slut så man kan ju lika gärna fortsätta med det där film kollandet. Eller om man ska ta och göra den där Engelska uppgiften först kanske?? Vi lär väl se hur dagen fortsätter framöver. Solen har ialla fall börjar försvinna så det är inte så ljust så länge till. Känner mig lite dålig för att jag inte lämnat rummet än och varit ut i det fina vädret. Men men..
Roar mig med att lyssna på musik från grannen snett under mig. Ibland är det ju lönsamt att ha en granne med bra högtalare och Spotify premium (Y) ^^
Är väl snart dags för något som ska föreställa frukost/lunch/middag, ja något sådant enkelt.
Något vettigt må man ju hinna med denna Söndag den 6 februari 2010!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag saknar dig saris! när kommer du hem? <3

2011-02-06 @ 20:58:58
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0