Eat the world and enjoy

Så nu har jag tid att uppdatera, duktigt jag vet.
Efter Isvaket i torsdas var vi alla huttrande och frysna men nöjda. EN varm dusch på det och sen ett tåg hem. Life is good. Befann sig i stan i går och shoppade lite. Sånt som behövdes som blev ganska mycket tillslut, iallafall i plånboken. Så, nu sitter jag hemma i Sikås och njuter lite till. Fick äta god hemgjord pizza och sen träffa två fina flickor som jag inte sett på länge. En Promenad och en skotertur med bror idag är vad jag hunnit med. Känna ganska bra och Ja jag kan köra skoter ;) är faktiskt bra. sen om Olle vill åka med mig någe mer vet jag inte. Vi lyckades ju lösa problemet. Så nu väntar något gott, kanske te och en film på det. Eller just, hade ju plugg att göra :s Nä det förstörde min dag..
Hunden Hugo =)
Glada Sandra =)
Kalla Ella
Höhö, blev bara lite bilder, var liksom full rulle så hann inte ta så mkt bilder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0