Love the way you lie!

Det tar aldrig slut heller!

Träningsvärken sitter i och är trött så att jag bara skulle kunna somna på fläcken. Det är livet just nu. Tror jag har sömnproblem. Ju längre man är vaken och oftare ju jobbigare blir ju dagarna. Duktig tjej (Y)
Har tagit bort stygnen nu i alla fall. Orkade inte åka till nån hälsocentral utan tyckte att då skulle jag nog kunna klara det själv. Tror jag fick bort alla trådar och så, nu återstår bara att se om det blivit infekterat eller nåt. Med en pincett och en nagelsax som verktyg och en badrums spegel vet man ju aldrig hur det kommer gå. Känner mig lite duktig en då. Vi hittade ett luftgevär i går också. Man får något att koncentrera sig på när man ska skjuta. Skönt att ha något att göra och så. Börjar tröttna på dessa småbo kvällar...
Må få nå plugg gjort och så nu. Eller så tar vi och spelar The sims 2 innan engelska lektonen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0