Circle of Life

Får drömma mig bort lite när jag lyssnar på den låten från Lejonkungen! Den är braa.

Börjar tröttna på det här. Det är dom där små sakerna som börjar irritera mig. Som jag håller för mig själv, och folk som hackar ner på mig för det. Förstår inte det där. Men less på det är jag. Så det är skönt att få lite tid för sig själv. Slippa höra dessa klagomål. Sen göra allt man vill göra men aldrig riktigt gör. Håller jag att förändras som person igen? Gör saker som jag inte riktigt är nöjd med. Tar den enkla vägen igenom. Sen låtsas som ingen ting? Som allt är bra. Jag är inte riktigt någon som man kan lägga i en låda och stoppa undan och sedan plocka fram igen när den behövs. Icke.  Jag går min egen väg, Sen får väl du kalla det vad du vill.
Känner att jag vill ha lov igen. Bara sitta hemma som de flesta tycker är så tråkigt. Men tycker om att sitta hemma i Sikås och bara va..


I feel so lost but what can I do?
Exakt!
 
   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0