Det gjorde mig lycklig för stunden

Precis som rubriken säger. När Ella berättade att hon hade laddat ner några filmer tänkte jag vad najs. Sen när jag ser att det är denna film, En bok som jag läste på högstadiet och där jag även läste fortsättningen på 7 böcker tror jag det var. Jag fantiserade hur det skulle bli om den blev till film. Vad jag hoppades på att den skulle göras då. Sen nu några år senare då jag inte ens har lämnat en tanke åt böckerna så har dom gjort filmen!
Är jag lycklig eller lycklig.
Filmen var grymt bra. Trodde jag skulle bli besviken på den men icke. ÅÅ vad jag är glad :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

GRYMT!!!!111

2011-01-25 @ 17:49:54
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0