My winter song to you

Det har helt enkelt inte funnits nå tid och blogga de senaste dagarna. Vet inte varför riktigt men det har inte blivit av.
Har inte haft rätt tanke gång antar jag, har haft lite dåliga dagar gissar jag på. Eller haft saker att göra som jag egentligen inte gjort en då.
I fredas befann jag och Ella oss på häst ryggen. Det var underbart härligt att rida igen. Och mer ska det bli framöver =) Tycker att mina klasskamrater Fanny och Camillas idé om att åka till en hästranch är väldans lockande :D
Besök i lägenheten igår, en flippad kväll. Ni står plugg och tvätta å så på schemat. Kommer bli en trevlig helg detta
Fina juletider, fast blir lite äcklad av maten som jag ser X)



Trollskogen hemma!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååååh, trollskogen <3

2011-01-15 @ 21:21:47
URL: http://saemieflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0