Stop! I falling down

Är trött på att vara i den där sitsen. Har varit där ett antal gånger förut. Är less på att försöka för någon som inte ger något tillbaka, är less på att försöka för något som aldrig förändras. Sitter kvar där som en utböling eller nåt fån. Tänker inte vänta på något tids nog, tänker inte vänta på tiden som måste gå.
Jag kan inte vara någon annan än mig själv. Är trött i både kropp och själ. Tycker det kan få bli lov, fast då kommer inte det vara lov. Faan, får ta och åka hem och strunta i att åka tillbaka. Strunta i att säga Hej då. Låter som en bra plan just nu.  (Y)
Ska ta en kopp te och tänka över mina bekymmer, det funkar alltid. Funkar alltid för mig.
För folk förändras men inte jag!



Tänker på dig Ellie, allt som hade med förra året att göra försvann tillsammans med dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0